07:15 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نرخ رسمی ارز

بررسی اثر دوگانه نرخ رسمی ارز بر صنعت خودرو
پایگاه خبری راد: دوشنبه شب در شرایطی ستاد اقتصادی دولت برای مدیریت بازار ارز در تصمیمی غیرمنتظره نرخ رسمی دلار را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرد که این نرخ اثر دوگانه‌ای بر روند فعالیت زنجیره خودروسازی کشور خواهد داشت.
چشم انداز بازار خودرو در سال 97
پایگاه خبری راد: سال ۱۳۹۷ در حالی غروب سه‌شنبه این هفته تحویل خواهد شد که شواهد و قرائن نشان می‌دهند بازار خودرو کشور علاوه‌بر افزایش قیمتی قابل‌توجه، حواشی خاصی را نیز در این سال تجربه خواهد کرد.
دلار دولتی ۳۷۲۶ تومان شد
پایگاه خبری راد: بانک مرکزی دلار مبادله‌ای را ۳۷۲۶ تومان قیمت‌گذاری کرد.
دلار چند؟
پایگاه خبری راد: متقاضیان خرید دلار می‌توانند این ارز را با نرخ مبادله‌ای ۳۶۹۷ تومان دریافت کنند ولی در بازار آزاد با وجود کاهش تا ۴۵۷۰ تومانی در آخرین معاملات روز گذشته، فعلا قیمت حدود ۴۶۵۰ تومان است.
اختلاف "یورو"بالا کشید
پایگاه خبری راد: همانطور که طی ماه‌های اخیر و در جریان نوسان ارزی، قیمت دلار در بازار رسمی و غیررسمی از یکدیگر بیش از گذشته فاصله گرفته است، یورو نیز از این رقابت جانمانده و شکاف نرخ آزاد و مبادله‌ای آن تا بیش از ۱۵۰۰ تومان رسیده است.
شکاف ۱۱۰۰ تومانی دو دلار
پایگاه خبری راد: کاهش اختلاف بین دو نرخ مبادله‌ای و آزاد دلار در حالی یکی از الزامات یکسان‌سازی نرخ است که طی ماه‌های اخیر نه تنها کاهشی نداشته بلکه به ۱۱۰۰ تومان افزایش یافته است.
رکوردهای دو دلار و نوسان یک دلار
تغییرات قیمتی دلار در بازار رسمی و غیر رسمی حاکی از آن است که با وجود روند رشد سریع در هر دو و ثبت رکوردهای جدید، این دلار آزاد است که نوسان قابل ملاحظه‌ای داشته و تا حدی غیر قابل‌پیش بینی حرکت کرده است.
صفحه قبل | صفحه بعد